Post by mcinvolviojori on Mar 14, 2022 1:58:37 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sonic 4™ Episode I ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sonic 4™ Episode I IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder ubegrenset primogems ▞▞▞
▞▞▞ Sonic 4™ Episode I 2022 version ▞▞▞
Mens mange av anmeldelsene kritiserer kontrollene, hadde jeg knapt noen problemer med dem. Spillet har interessant nivådesign, god musikk og er vel verdt prisen. Vær også oppmerksom på at hvis du kjøper episode 1 og 2, får du en spesiell episode metal-tillegg for episode 2.
Vanskelige kontroller, men ellers perfekt på SGS1 i9000. Fungerer utmerket på nexus 7. Kontrollene er fortsatt litt vanskelige
Dessverre fungerer ikke dette på enheter som kjører Android 5, og siden det ikke har vært noen oppdatering siden mars 2014, holder jeg ikke pusten om noen gang å kunne spille dette igjen.
Ikke installer det er ikke pent
si htc one android free game downloads for talbet living wallpaper ... -power-spins-sonic-7s/4]spilleautomat Power Spins Sonic 7s[/url]
Email khusus PNS - SDN HEULEUT II
Dette spillet er ikke for sarte sjeler eller enheter med svakere spesifikasjoner! Jeg føler at spesifikasjonene dette spillet krever er grunnen til at det har en dårlig replikk, men når jeg spiller det på min Galaxy 5, spiller dette spillet perfekt og som et spill i seg selv; det er Sonic tilbake til hans klassiske røtter! Flotte kontroller, Segas aldri så populære nivådesign og musikk rullet inn sammen.
Jeg er så glad for at den er kompatibel med enheten min igjen, men nå tar det lengre tid å starte opp, krasjer ALLTID uten varsel, og grafikken er faktisk dårligere.
For det første er lydeffektene med lavere tonehøyde skremmende; kanskje en drittsekk, men det plager meg. Kontrollene kan ikke tilpasses som Sonic 1+2-portene, noe som suger fordi knappene er ekstremt små og vanskelige å bruke. Også et stygt spill, uskarp tekst og teksturer; svært dårlig levedyktighet også. Musikken er i hvert fall ikke forferdelig. Alt i alt, veldig skuffet. Få Sonic 1+2-portene på Play Store i stedet. Takk gud at jeg fikk refusjon for dette, ellers ville jeg vært ekstra trist.
Jeg vil ha en refusjon aldri spilt en gang bare en svart skjerm og en tone det flakket hvitt dem svart igjen. Og jeg er gal for å få tilgang til episode metal også...
Jeg elsker dette spillet veldig mye, men jeg hater hvordan jeg bare kan spille episode 1 fordi episode 2 ikke er kompatibel med machspeed stealth Android-nettbrettet mitt. Løs dette og jeg vil gi 5 stjerner igjen på begge
den pisics syke men dens kindi bra
soniske generasjoner lekket
Sonic 4™ Episode I እንቅስቃሴ ያለባቸው cju
Hvert Sega-spill har noen problemer med Android 5. Hvis du har Lollipop installert, last ned apk-en og test den før du kjøper noe!
Slik får du refusjon for EA-spill
Send meg en refusjon nå
Kontrollene er forferdelige på GS2. Fix vær så snill!!!
Sonic 4™ Episode I Pelihalli qyy
Jeg har alltid ønsket meg en Sonic CD med god musikk, flotte sjefskamper og flott grafikk, jeg elsker hele Sonic-serien, men mine mest favoritt klassiske Sonic-spill er Sonic CD. Vennligst ta den tilbake SEGA!!!!! 😭😭😭😭😭
Trenger en refusjon
Hvorfor kjøpe, men det er ok, jeg har det installert
Jeg vokste opp med sonic, og dette er en vanskelig hyllest til de originale genesis-spillene. Klagene på kontroller er sanne. D-paden er altfor liten for et spill med en slik siderullingshastighet. Og sonic som han pleide i sonic 2 sonic 3 og sonic og knoker. Jeg får en dårlig sonic 3D-blast-stemning fra dette spillet
Tips: ikke plasser kontrollene der du trenger å se.
Spillet lanseres ikke lenger på min Nexus 5 med Lollipop og den nye ART runtime, når jeg starter spillet er alt jeg får en svart skjerm. Vennligst fiks dette.
Sonic 4™ Episode I Árkádjátékok yrd
Sonic Dash 2: Sonic Boom - spill av SEGA - Download ...
Ikke verdt 2,99 Jeg startet den opp og så en melding som sa at den er bygget for en eldre Android-versjon. Ikke verdt å spille med mindre du har nostalgiske minner om det. Men det er ikke optimalisert for meg, så jeg fikk tilbakebetalingen min. 2 stjerner for potensial hvis den blir optimalisert for nyere telefoner og er gratis som episode 2
Veldig bra spill
Flott sonisk spill. tonnevis med moro hindret av den VERSTE virtuelle joysticken som noen gang er laget. Vennligst legg merke til gameloft-kontrollene og fiks yo sht. kthxbye
Курс японского языка - FunEasyLearn Образование hrso
Jeg elsker sonic. Jeg gjør virkelig det. Men kontrollene er forferdelige. Jeg vet ikke om det bare er meg, men jeg kan ikke hoppe mens jeg løper, og det gjør dette spillet uspillbart. Det er virkelig synd, for det ser vakkert ut på min nexus.
Jeg har hatt dette spillet på flere enheter, og på note 5 viser det en svart skjerm når jeg åpner det. Vennligst fiks jeg betalte for dette spillet akkurat som alle andre
Sonic 4™ Episode I Arked qzvw
Sonic 4™ Episode I Spillehall emnh
et av mine favoritt soniske spill. Jeg vil aldri slutte å elske den blå uskarpheten
Fungerer ikke på min Samsung Galaxy S7. Vennligst fiks dette.
Spillet ser bra ut og holder med flyten og hastigheten som Sonic burde ha.Men jeg kan bare bevege meg med Sonic på min usb xbox 360-kontroller. Jeg kan ikke hoppe. Jeg hater å spille med bare berøringsskjermkontroller. Legg til bedre kontrollerstøtte og dette spillet ville være perfekt.
Fullførte spillet. Utviklere bør polere kontroller. Siste sjef virkelig vanskelig å slå med denne kontrollene.